کمی فوری و اورژانسی

بچه ها من اکانت ویژه اپلود بویم منقضی شد

از 164 گیگ فایلی که آپلود کرده بودم الان حدود 15 گیگش فقط مونده

منتها به خاطر فولدر بندیا نمیتونم راحت چک کنم که چه فایلایی پاک شده

بعد از منضقی شدن غیر از این 15 گیگ همه فایلام حذف شدن

نتونستم بازیابیشون کنم و الان هیچ جوره قابل برگشت نیستن

از پستایی که این زیر لینک میکنم

لطفا اگه میشه برید چک کنین

که کدوم فایلا حذف شدن

اینچا بهم بگین

تا من یه آپلود سنتر دیگه پیدا کنم اونجا آپلود کنم لینکا رو درست کنم

 

موزیک ویدیو های گروهی

موزیک ویدیو های ته تی سو

دیسکوگرافی کره ای

دیسکوگرافی ژاپنی

آلبومای کامپیلیشن و لایو

صوتی های همکاری ها

اس ام پراجکت ها و اس ام استیشن ها

او اس تی ها

دیسکوگرافی ته یان

دیسکوگرافی جسیکا

دیسکوگرافی سانی

دیسکوگرافی تیفانی

دیسکوگرافی هیویان

دیسکوگرافی یوری

دیسکوگرافی سویانگ

دیسکوگرافی یونا

دیسکوگرافی ساهیان

شوترویو جسی با حضور تیفانی

آفیشال ریلیز های استپب بک از گات ده بیت

همه قسمتای MMTG با حضور دخترا

وی لاگ های INVU

دنس پرکتیس INVU با پشت صحنه

لایو قبل از ریلیز آی ان وی یو

کیلینگ وویس ته یان

موزیک ویدیو INVU

Best selection nonstop ,mix

اجراهای شات آپ از اونیز با تیفانی

 

تا الان فقط یادمه این پستا رو من آپلود کردم

اگه چیزی یادم اومد یا دیدم اینجا اضافه میکنم

لطفا چک کنین

تا ببینم اصلا کدوم فایلا رو از قبل دارم و کدوما باید دوباره یافت شده و دان بشن

میسییییییییی

  • BlackBlue Translator

خیلی ممنون عزیزم 

سلام میشه موزیک ویدیو های گروهی رو تو آپلود بوی بزارید ممنون میشم 

توی آپلود بوی دیگه نمیزارم چیزی عزیزم
گذاشتم گوگل درایو
و دسترسی عموم رو هم باز کردم
الان دسترسی آزاده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Girls` Generation

فنکلاب رسمی Girls` Generation

SNSDMG TEAM

اکانت اصلی اینستاگرام
SNSDMG.team
Designed By Erfan Powered by Bayan