Happy 14th Anniversary

سواااااان. خیلی وقت بود که نمیتونستم بیام پست بذام ولی امروز دیگه سالگرد دختراست و براتون سورپرایز اوردم cheeky

 

img_20180916_230930_1xzk.jpg

 

سورپرایز در ادامه...heart *_*

سورپرایزی که براتون آماده کردیم ویدیو ادیتیه که ریحانه ی عزیز (از بخش ادیت) خودش ساخته.

برای هماهنگ بودن حرکات دخترا با آهنگ، خیلیییییی زمان زیادی صرف ساختن این ویدیو شده پس امیدواریم دوسش داشته باشین heart

 

(snsdmg)_into_the_new_world_happy_14th_anniversary.mp4_thumbs_2o5.jpg

 

دانلود از MediaFire:

 

720P | 103MB

Download

 

 

480P | 69MB

Download

 

 

 

پ.ن: کامنتاتونو خوندم راجب لینکایی که خراب شدن. به زودی سعی میکنم آپلودشون کنم. ولی دیگه همه خیلی درگیر دانشگاه و اینا بودیم و فعالیت سخته. اگه کسی علاقه به فعالیت تو سایت داره بهم بگه heart

 

 

  • Mina
دوشنبه ۱۲ ارديبهشت ۰۱ , ۱۲:۳۸ تاتا برای صتی میباشد •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول

های هایی

هنوز هم کسی رو میخواید ک داخل بلاگ کمک کنه ؟

تو تل به @mmtae پیام بده

آره عزیزم

پسرم :)

وبی که الان باهاش کامنت دادم وب شخصیمه

اگه میخوای باهام آشنا بشی بیا اونجا

تو هم اگه وب شخصی داری بده بهم تا دنبالت کنم

آرم جی جی روی وبته *_*

چه کیوت. چند سالته؟
شنبه ۲۳ مرداد ۰۰ , ۰۷:۳۱ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

خیلی خوشحال شدم که دوباره فعالیت شروع کردین:")

من از 11 سالگی سوانم و دخترا با کیپاپ آشنام کردن، خیلی خوشحالم که فنشونم~

اگه کمکی چیزی میخواید در خدمتم~

سوانا بهترینن *_*
کمک که خیلیییی میخوام 😂

میگم خوشگلم درخواستی قبول میکنی؟

چون اگر میکنی میخواستم بگم اگر میشه دنس پرکتیس های دخترا رو هم بزار چون من پدرم در اومد فقط مال Mr.Mr و lion heart شون رو پیدا کردم:/

اگر میشه بقیه ی دنس پرکتیس ها رو هم بزار مرسی گلم^^♡

کم کم شروع میکنم میذارمشون💓💓
سه شنبه ۱۹ مرداد ۰۰ , ۲۱:۴۴ 🐥💕 𝕟𝕚𝕝𝕚 🍓🖇

اره فقط تا 28 صبر کن همین امروز 80 درصد وای فای متاسفانه...:||||

حله😂
سه شنبه ۱۹ مرداد ۰۰ , ۲۱:۲۰ 🐥💕 𝕟𝕚𝕝𝕚 🍓🖇

در خدمتم^^

میتونی برای آپلودا کمک کنی؟
سه شنبه ۱۹ مرداد ۰۰ , ۰۸:۵۷ 🐥💕𝕟𝕚𝕝𝕚🍓🖇 (فالوم کن :| )

ملصیییییییییی

وووووووووااااااااااییییییییییییییییی برگگگگگگگشششششششششتتتتتتتتیییییییییی خیلی منتظر بودم

میشه ام وی هارو سعی کنی یزاری؟اگه کمک خواستی در خدمتم^^

اورهههههههه *_*
کمک میخواااام

میگم یه سوال

گفتینو داری؟

نه 🥺 اینستا و تل نداری؟

من ۱ ساله سوان شدم🤧

۱۳ سالمه

خوش به حالت از ۹ سالگی فنشون بودیییی😭😭😭

چقد کیووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت 

یه خسته نباشید حسابی باید به این ریحانه خانم گفت:)البته من نمیشناسمش ولی واقعا دمش گرم:) ادیتش خیییییییللللللیییییی قشنگ بود:) حتی از ادیتایی که من برا دخترا کردم تا استوری کنم هم قشنگ تر بود:)

خوشحالم که دوسش داشتی 😍

Wow تو دانشگاهی هستی؟😍چند ساله سوانی؟😍باید سال‌های زیادی باشه😍

11 ساله که سوانم 😍 توچی؟ چندسالته؟ من 20 سالمه 

ای خدا دخترامننننننن😭😭😭😭😭😭😭من فکر میکردم دیگه فعالیت نمیکنین🥲تو رو خدا بیشتر فعالیت کنین🥲🥲🥲رررررررروووووووزززززززززز دخترامونننننن هم ممممممباااااااارررررککککککککک ببببببباااااااشششششششششهههههههه😭😭😭😭😭😭😭🤍❤🤎🧡💛💜💙💚💞💕💗💝💘💖💝💓

مبااااارککککککککککککک😍😍😍😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Girls` Generation

فنکلاب رسمی Girls` Generation

SNSDMG TEAM

اکانت اصلی اینستاگرام
SNSDMG.team
Designed By Erfan Powered by Bayan