[INVlogU] Taeyeon

دانلود ویدیو های مربوط به INVU در چنل یوتیوب ته یان...

TAEYEON 태연 'INVU' Jacket Behind The Scenes

720P | 52MB

DOWNLOAD

ENG SUB

DOWNLOAD


TAEYEON 태연 ‘Siren’ Recording Behind The Scenes

720P | 16MB

DOWNLOAD

ENG SUB

DOWNLOAD


TAEYEON 태연 'INVU' MV Behind The Scenes

720P | 55MB

DOWNLOAD

1080P | 240MB

DOWNLOAD

ENG SUB

DOWNLOAD


 

TAEYEON 태연 ‘INVU’ MV Commentary with 헤.메.스 쌤

720P | 36MB

DOWNLOAD

ENG SUB

DOWNLOAD


[INVlogU #02] 킬링보이스 연습과 촬영 비하인드🎙🎥 + INVU 인기가요🏹

720P | 55MB

DOWNLOAD

ENG SUB

DOWNLOAD


[INVlogU #03] INVU 전시회 MD 제작 미팅✍🏻 + HEAL ME 비하인드👃🏻 + 자기애가 넘칠 뻔한 INVU 전시 탐방 🍎🏹

720P | 56MB

DOWNLOAD

ENG SUB

DOWNLOAD

  • BlackBlue Translator
شنبه ۱۰ ارديبهشت ۰۱ , ۱۴:۱۹ همون عنتری که وبلاگ زدع/=

جررر من چقدد خرم از دوستم پرسیدمممم گف کلا امکان فالو نداریم سس ماست😐😐

خب گفتم که تو توی بلاگفا وب زدی
نمیتونی وبای بیانو دنبال کنی
جمعه ۲۶ فروردين ۰۱ , ۱۲:۴۷ اصکلی که تازه وبلاگ زده و تا زمانی که بلک جکه دنبال وبلاگ های سهند میدوعه😐🧮

ژعر من از یه سال پیش(وقتی کلاس پنجم بودم)😐🧮

با سایت 2ne1*blackjack آشنا شدم😐🧮

یکی هم نی بگه چه ربطی به گرلز جنریشن داشت😐🧮

عر از کلاس چهارم فن توانی وانم امسال هم فن گرلز جنریشن شدم😐🧮

تیزهوشان رو هم گند زدم هار هار هار اما قبول شدم😐🧮

با 62% درست😐🧮

اصلا به شوما چههه چرا من اینجا دارم زر میزنمممم😐🧮

وی رد داده است😐🧮*

جمعه ۲۶ فروردين ۰۱ , ۱۲:۴۳ خنگولی که تازه وبلاگ زده😐🧮

بلی این وبلاگ منه😐🧮

وبلاگت مال بلاگفا هست عزیزم
من ازش سر در نمیارم
بیان نیست
اگه بیان بود کمکت میکردم
چهارشنبه ۲۴ فروردين ۰۱ , ۱۴:۵۰ یه اسکلی که تازه وبلاگ زده(همون 2NE1 Lover)

سلاممم=///

قاب وبلاگ داری؟=/

 

 

چجوری قسمت فالو گزاشتی؟=/

قاب؟
از توی تنظیمات ساده میتونی فعالش کنی عزیزم
خب با وبت کامنت بده اگه وب زدی

فیلم پنجمی مشکل داره دانلود که میکنی پخش نمیشه 

میشه درستش کنین؟

فکر کنم به خاطر اسمشه
اسمشو عوض کنین ببینین درست میشه یا نه
اگه بازم به مشکل خورد بگین تا ببینم مشکلش چیه

خیلی ممنون به خاطر گذاشتنشون (: بوس بهتون 

خواهش میکنم^_^

ایشالا تو عید همه رو میبینم🚶‍♀️

راستی سهند عیدت پیشاپیش مبارک^-^

ایشالله
مرسیییییییییییی عزیزم
عید تو هم پیشاپیش مبارک
ایشالله سالی پر از کامبک جی جی و تی ارا و توانی وان داشته باشیم جججرررررررررررررر

جیغغغغغ
ممنون که گذاشتییی
زیرنویس فارسی هم قرار میدی؟

 

خواهش میکنم
باید ببینم که ترجمه میشه یا نه
اگه ترجمه شه حتما میزارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Girls` Generation

فنکلاب رسمی Girls` Generation

SNSDMG TEAM

اکانت اصلی اینستاگرام
SNSDMG.team
Designed By Erfan Powered by Bayan