Girls' Generation 소녀시대 'FOREVER 1' MV

(پست موقتا ثابت)

موزیک ویدیو FOREVER1 از گرلزجنریشن منتشر شد...

+ لینک دانلود قرار گرفت

+ زیرنویس فارسی اضافه شد

+ورژن Matisse & Sadko Remix اضافه شد.

 

یو.تیو.ب

 

 

1080P | 106MB
DOWNLOAD


720P | 56MB

DOWNLOAD

 

دانلود زیرنویس فارسی


Matisse & Sadko Remix

لینک یو.تیو.ب

 

1080P | 33MB
DOWNLOAD

  • Farnaz ‌‌

😍😍😍واییی😍😍😍خسته نباشید ❤️❤️❤️ شما زیرنویس برنامه هاشونم میزنید؟میشه زیرنویس برنامه های جدیدشون مثل نوینگ و ... که واسه امسال بودن بزارین؟

زیر نویس برنامه ها وقت زیادی میبره ما تو تیممون فقط یه مترجم داریم اگه مترجم پیدا کردیم برنامه ها رو هم ترجمه میکنیم

میشه چالش های تیک تاک دخترا باforever1بزاریدد:)♥

بله حتما

مرسی که گذاشتین😍

عاااااااااااااالی بود

چه موزیک و موزیک ویدیو پرانرژی و قشنگی💛اونم با این صداها💝

چه لباسایی چه میکاپایی چه ویژووالایی😂 چه... 🤯🤩😫💛

خیییییییییلی دوست داشتم💛

Sone forever✌️💝💛💪

 

خواهش میکنم
ترکیب صداشون خداسTT
وای اره چه گرلزجنریشنی*-*

ترک های آلبوم رو قرار نمیدین؟

چرا آلبومو سهند میذارتش

ممنون بابت قرار دادن لینک:)

 

دخترامون عالین♥

خواهش میکنم
:))

میشه لطفا لینک دانلود با کیفیت بالا قرار بدین

من نمیتونم تو یوتیوب ببینم

24 ساعت شد دیگه🙃

گذاشتمش عزیزم

کی هست اجراشون تو موزیک شو؟

نمیدونم ازش تاریخ دقیقی ندارم
شنبه ۱۵ مرداد ۰۱ , ۰۸:۳۱ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

من از وقتی یه بچه فسقلی بودم تا الان دیگه کامبکشونو ندیدمم..

وقتی فنشون شدم کلاس پنجم بودم، الان فاکینگ یازدهمم:)))))

ولی ارزششو داشت، ارزش همه چیو داشت:)

من سه ساله فنشونم کلا از وقتی فنشون شدم کامبکشونو ندیدم برا همین الان عین چی ذوق دارم چون اولین کامبکیه که میبینم^^
بقول یوری اونایی که بیشتر دووم میآرن برندن:)

از صبح تا حالا هزار باری فکر کنم دیدمش😭

اینننن خخخخیییییللللیییی محشرررررررررر بودددددد😭😭😭🌈🌈🌈🌈🌈🌈

دلمونو شاد کرد اس ام واقعا حقمون بود هین چیزی رو بعد از مدتها ببینیم😭😭😭😭

قفلیههههه قفلیییی😭
اصلا همچین چیزی انتظار داشتم ازشونن*-*
من دارم عاشق اس ام میشمم😂

حس کنم زنده نیستم...⚰🗿  

علت مرگ: پس از مشاهده ام وی مرحومه دچار ایست قلبی شدن

هنوز اجازه نداریم بمیریم اجراشون تو موزیک شورو ببینیم بعد اسوده بمیریم😂

فرشته های من خسته نباشید 🥺🥺🥺

۱۵ سالگیتون مبارک🫂🥳

 

ممنون که هستین و دل ما سوانارو شاد میکنین🥺❤

*-*💛💛

کویینای کیپاپ💪🏻🫀🫂

ییار شرایط استریم رو میگین لدفنن🤝🏻❤

بله حتما
چطور بازدید بزنیم؟
-کیفیت بالای480
-صدای موزیک ویدئو رو کم‌نکنین
-از هیستوری ریم‌نکنین
-پشت سر هم بازدید نزنین ک بات ب حساب بیاین

حرففف ندارههههه😍😍😍😍😍😍

یونام یکم وزنش اضافه شده🤭😍خوجل شده

سویانگ بیش از اندازه خوشگلل شدهه

صدای سانینیی🥺

یوریی خیلی هات و جذاب شدهه

 

همچی عالی دختراهم عالی تر

 

کلا همشون بی نقص تر شدنTT💛

حرفی ندارم...

لال شدمم

اصن باورم نمیشه

دخترامو کنارهم میبینم🥺🥺

 

عاشقتونم گرلزجنریشن❤💫

هعب حق داری
من انقد عر زدم عرام تموم شد😂
گرلزجنریشن فور اوررر:))

عالیهعهعع😍😍😍

 بالاخرههههعهه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

انگاررر تازه دبیو کردن انقد کوشولو دیده میشننننن🤧🥺🥺🥺

 

خیلی خوب بود😍😍😍

اره یونا که عین سال 2007 عه تغییر زیادی نکرده
بهتر ازین نمیشددTT

وایییی خیلی خیلی وایب خوبی داره🥺🥺🥺

 

خیلی زحمت کشیدین دختراممم 🥰🥰🥰🥰

از صبح تا حالا هزار بار دیدمش 😭

این ام وی معرکه بود😭

کامبک تروتمیز به همچین چیزی میگن
جمعه ۱۴ مرداد ۰۱ , ۱۷:۱۳ یک سوانی که از خبر کامبک مست است🤯🥂

واووووو

 

دخترامممم

 

یونای خوشگلممم

 

خیلیییی خیلییییی خوب بوددد

چقد دلم برای صدای سانی تنگ شدههه دختر خوش صداممممم:")

 

کانسپت ام وی خیلی شاد و تابستونی بودددد

 

خیلیییییی خوشم اومد

 

جیغغغغغغ

ارههه سانی قشنگمممTT
کانسپت مورد علاقم بود😭💛

خیلیییییی خیلیییی خوبههههه

 

چقد خوشحالمممم

 

 

خداااااااا

با بهترین کامبکشون جواب سوانای در حال انتظارو دادن:))
جمعه ۱۴ مرداد ۰۱ , ۱۵:۴۸ 𝙌𝙪𝙚𝙚𝙣 𝙮𝙚𝙜𝙞𝙨𝙖

تسب تسهبتصخهثبخهسثب

من مرگگگگگگگگگگگگگگ 

لباس هاشوننن

هیوووو

ته یوننننننننن

 

اصلا کانسپتو بگم یا خدشونو یا اهنگشون یا ویژوالشون؟TT
خلاصه من مرررگ
جمعه ۱۴ مرداد ۰۱ , ۱۴:۲۵ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

الان جیغ میزنم...TT

هر گونه جیغ و عرر و زجه و ذوق مرگ شدن جایز میباشدTT
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Girls` Generation

فنکلاب رسمی Girls` Generation

SNSDMG TEAM

اکانت اصلی اینستاگرام
SNSDMG.team
Designed By Erfan Powered by Bayan