Notifications

سوان ها :)

همه موزیک ویدیو های SNSD  توی سایت گذاشته شدن

ام وی هارو میتونین از منوی بالای سایت دانلود کنین

یا بر روی لینک زیر کلیک کنید

کلیک

  • Ice Queen

هلووو خوبی عزیزمممم

میشه خواهش کنم وب منو فالوو کنی 😍💜 خیلی ممنون میشم ازتون 🌺💖

حتما^_^

سلاممممممم. خیلییییی خوشحالمممم که بازم فعالیت وبو شروع کردینننن.میشه برنامه جدیدی که کویینامون حضور داشتن رو با زیرنویس فارسی بزارین؟؟

کدوم برنامه

سلام ساجدهههه جونم خوبی؟

من وانیام😐💞

دلم برات تنگ شده بوددد

ساجده خیلی وقته خبری ازش نیست

چرا دیگه هیچ پستی نمیزارین؟🥺

اومدممممم *_*

خانوم‌ ا‌دمین این ‌پیج چرا من وقتی نبودم رفتی اسم‌سایتمو‌دزدیدی باهاش تلگرام وایینستا زدی چندین باروقتی هم حضور داشتم ازسایتم کپی میکردی تذکر میدادم الانم که سایتم نبود اسم سایتمو برداشتی دنیای مجازیه ولی ببین دردنیای حقیقی سراینکه اسم سایتی ک خودم اولین موسسش بودم ودرستش کردم حلالت نمیکنم اسم‌ سایتم Ggqueensهست ومالک وسازنده این اسم هاناست ومن راضی نیستم ازاعتبارواسم سایتم استفاده کردی 

من ادمین جی جی کویینز نیستم عزیزم :)  ولی این اسم هم چندین ساله که میدونم اسم چنل اوناست. اگر اسم وب ما هم جی جی کویینز بوده دلیل نمیشه که هیچ GG Queens دیگه ای وجود نداشته باشه تو دنیا که :) جی جی برای هممون کویینن.

سلام عزبزم‌من هاناهستم مدیرسایت ggqueensمیخوام تو پیج شما فعاالیت کنم اکه مایل باشید😍

ساجده کجا میتونم باهات خصوصی صحبت کنم؟

:)

نه به نظرم تو تایوان بود و چن تا اجرا کرد مث ریمیکس هالیدی و جی و..

نمیدونم فک کنم تو تایوان بود چندتا اجرا کرد ریمیکس هالیدی و جی و...

نمیدونم تو تایوان بود فک کنم چنتا اجرا کرد ریمکس هالیدی و جی و دیزرتو...

میگردم ولی فکر کنم اشتباه میکنی🤔☹ هیو جدیدا هالیدی اجرا نکرده که

سلام.بی زحمت احرای جدید هیو رو بزارید

کدوم اجرا؟ آخرین اجراهاش مال آهنگ Dessert بود که گذاشته شد.

سلام .بی زحمت اجرای جدید هیو رو بزارید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Girls` Generation

فنکلاب رسمی Girls` Generation

SNSDMG TEAM

اکانت اصلی اینستاگرام
SNSDMG.team
Designed By Erfan Powered by Bayan