Taeyeon Killing Voice Bingo

دانلود برنامه KILLING VOICE BINGO با حضور صدای جادویی ته یان...

720P | 80MB

DOWNLOAD

1080P | 210MB

DOWNLOAD

  • BlackBlue Translator

نمیدنم چطور ازتون تشکر کنم از بابت قرار دادنش...من با تک تک آهنگ هاش زندگی کردم... خیلی خیلی ممنونم

خواهش میکنم
وظیفمون بود^_^

wow      just wow🤯🤯🤯🤯🤯💛💛💛💛💛king taeyeon 

صداش میبرتت یه دنیای دیگه. چرا اینقدر خوبه. من خیلی دوست داشتم لایو Drawing our moments بشنوم که شنیدم و... 👌🤯💛😭

خیلی کیوت شده بود🤗

 

اصلا نمیدونم چی باید بگم
این صدا یه چیزی فراتر از این دنیاست

عه دخترم چه ناز شده‌*_*

دخترکمممممممممم
ععععررررررررررررررررررررررر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Girls` Generation

فنکلاب رسمی Girls` Generation

SNSDMG TEAM

اکانت اصلی اینستاگرام
SNSDMG.team
Designed By Erfan Powered by Bayan