Seohyun 2021 Season’s Greeting

6xn6_seohyun-2021-desk-calendar-14.jpg

 

اسکن های جدید ساهیان برای Season Greeting 2021...

 

 

7b96_seohyun-2021-desk-calendar-03.jpg

 

y389_seohyun-2021-desk-calendar-09.jpg

 

607l_seohyun-2021-desk-calendar-10.jpg

 

xnbc_seohyun-2021-desk-calendar-12.jpg

 

wjc9_seohyun-2021-desk-calendar-11.jpg

 

qan3_seohyun-2021-desk-calendar-13_(1).jpg

 

t2u_seohyun-2021-desk-calendar-15.jpg

 

 

  • Mina

چرا دیگه پست نمیزارید😭😭😭😭😭

از تاریخی که شما کامنت گذاشتی کلی پست گذاشتیم ها^_^

سلام خسته نباشید واقعا وبلاگون عالیهههههه.فقط یه چند روز هس که به وب سر میزنم اما هنوز هیچ چیز نذاشتین.یه خبر خوب هم هس که تازه منتشر شده در مورد کامبک دخترامون لطفا بزارید

قرار گرفت^_^

سلام.چرا دیگه پست نمیزارید 😭😭😭😭😭.من خبری شنیدم که دخترا میخوان کامبک بدن.لطفا اونو بزارید

اولین پست صفحه اول در همین باره ست:)

سلام.وبلاگتون عالی هس.ولی من یه گلایی دارم .خیلی فعالیتتون کمه و خبرارو نمیزارین.الان مثلا گزارش شده دخترامون برای کامبک در حال گفتگو هستن ینی میخوان هشت نفره در ماه می یا ژوئن برکردن .ولی شما به کامنتاهم وقت ندارین جواب بدین.البته درکتون میکنم حتما کاری دارین نمی تونیم.ببخشید اگه ناراحتتون کردم

متاسفانه توی اون تایم سرمون شلوغ بود
بعد از اینکه من و دوست عزیزم ادمین شدیم سعی کردیم وب پر از مطالب جدید باشه
خواهش میکنم:)

سلام.خیلی سایتتون خوبه😘😘

خواهشن .بیوگرافی دخترا که کامله بزارین

 

در حال ترجمه ست
به زودی قرار میگیره

سلام ممنونم.خیلی ساهیانمون زخوشگلهههههه

یه خواهشی دارم.لطفا فعالیتتون  رو زیاد کنید.مثلا خبرهای راجب به دخترامون بزارید.برنامه های که تازه حضور پیدا کردن اونا رو بزارین.خواهشننننن

 

سعی خودمونو میکنیم:)

ساهیان با کدوم کمپانی قرارداد بسته و تیفانی و سویانگ هم همینطور.ممنون میشم جواب بدین

ساهیان با آزانس بازیگری Namoo actors 
سویانگ با saram entertainment
و تیفانی با Paradigm Talent Agency
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Girls` Generation

فنکلاب رسمی Girls` Generation

SNSDMG TEAM

اکانت اصلی اینستاگرام
SNSDMG.team
Designed By Erfan Powered by Bayan