Yuri thanks fans for celebrating her birthday

fbsc_yuri_birthday_ads_(2).jpg

 

آپدیت های اینستاگرام یوری برای تشکر از هدیه تولد سوان ها...

 

dmxd_yuri_birthday_ads_(1).jpg


کپشن: عشق ارزشمند سوان هامونو از صمیم قلب دریافت کردم 🥟 

هدیه های زیبایی که امروز بهم دادین فکر کردن به من،نامه های خالصانه،سورپرایز های این شکلی و کارهای پرمعنی که من رو تحت تاثیر قرار داد بودند.

شما نشون دادین که از من بهترین...از همه ی کسانی که تولدم رو تبریک گفتن خیلی ممنونم. من از اینی که هستم هم بهتر خواهم شد 🥰♥#1205

 

 

bd96_snsd_yuri_birthday_(1).jpg

 

کپشن: کسانی که در پنجمین روز دسامبر از من هم خوشحال ترند🎂❤️

#TheNewWorldIMetAgainIsYou #891205

 

 

  • Mina
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Girls` Generation

فنکلاب رسمی Girls` Generation

SNSDMG TEAM

اکانت اصلی اینستاگرام
SNSDMG.team
Designed By Erfan Powered by Bayan