GIRLS GENERATION Mr. Mr. SBS LIVE 2014

دانلود اجرای MR. MR. (درخواستی)

- لینک اصلاح شد :)

 

 

DOWNLOAD 720P

 

بالاخره موفق شدم درستش کنم :/

داشتم روانی میشدم :(

#باتِ_خراب_شده_خر_است:/

  • Ice Queen

خدا رو شکر :)

مرسی❤️

من که دانلود کردم مشکلی نداشت :\

فقط همین 3 تا خراب بود...

خواهش میکنم :)
اوکی :)

این لینک خراب بودا !

نه اون یکی

وااای بالاخره درست شد :)
خودمم دانلودش کردم ببینم درسته
عه اون درست بود مگه :/

سلام ببخشید که اینو میگم اما این ویدیو هم از دقیقه ۱.۳۰ دیگه نمیگیره متوقف میشه روی چهره سوهیون صداش هست یعنی تا اخر صداش میره اما تصورش متوقف میشه ودیگه جلو نمیره لطفا هم اینم هم اون یکی دیگه اجراهم که کامنت دادم یه چک کنید و در صورت خراب بودن درستش کنید لطفا من هردو اجرا خیلی دوست دارم بقیه اجراها دان کردم درسته و بدون مشکل تا ته ویدیو میره لطفا حتما درستش کنید ممنون

درست شد عزیزم :)

اینم خرابه :(

درست شد بالاخره :)

این آهنگ منو سوان قطعی کرد😎🤩

اصن لامصب هم ام وی ش هم اجراش ته خفنههههههههههههه

آررررررررررههههههههههه خیییییییییلییییییییییییییی خوبهههههههه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Girls` Generation

فنکلاب رسمی Girls` Generation

SNSDMG TEAM

اکانت اصلی اینستاگرام
SNSDMG.team
Designed By Erfan Powered by Bayan