Comeback Stage Girls Generation Catch Me If You Can performane mbc show music core

 

 

دانلود اجرای Catch Me If You Can ... (درخواستی)

- لینک اصلاح شد

 

 

لینک دانلود با آپلود بوی:

 

1080p : DOWNLOAD

 

لینک با فرمت mp4 خرابه :(

با فرمت mkv براتون گذاشتیم :)

با KM player پخش کنین حله :)

  • Ice Queen

چقدرررررررررر این اجرا مرگگگگگگگگگگگگگ بوددددددددددددددددد 🤩🤩😭😭

یکی از خفن ترین اجراهای دختراا *_*

سلام ببخشید رسیدگی کردید من کامنت دادم شماحتی تاییدم نکردید چه برسه به جواب ‌.لطفا اگه ویدیو مشکل داره درستش کنید اخه من منتظرم تا دان کنم حتی اهنگ mr.mr اونی که لباس وشلوار سیاه دارن هم مشکل داره واسه اونم پیام دادم که پیگیری کنید لطفا یه رسیدگی بکنید لطفا

سلام عزیزم حتما بررسی میشه در اسرع وقت .

ببخشید میشه یه چک کنید ببینید درسته اخه واسه من از دقیقه ۲.۵۶ دیگه نمیگیره متوقف میشه دقیقا روی صورت ته یون قفل میشه 

اصلاح شد :)

اینم آخراش خراب میشه :(

اصلاح شد :)

ممنون واقعا عالی بودددددد❤❤❤

خواهش میکنم :)

وای این...

این کامبک خدااا بود شت

 

آآآآآررررررررهههههههه خیییییییییللییییییی عاااالی بووووووود :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Girls` Generation

فنکلاب رسمی Girls` Generation

SNSDMG TEAM

اکانت اصلی اینستاگرام
SNSDMG.team
Designed By Erfan Powered by Bayan