سلاااااام

 

سلام سوااااان. چطورین؟

من یه مدته نتم خیلی ضعیفه و اصلا نمیتونم چیزی آپلود کنم براتون :(

به شبکه ام زنگ زدم گفتن بخاطر قطعی برقای تهران، یه سری جاها مشکل اینترنت ایجاد شده و دارن درستش میکنن.

دلم براتون تنگ شده :(

منتظرم بمونین. به محض درست شدن نت برمیگردم و درخواستاتونو میذارم 💕💕💕💕

  • Mina

وای عزیزم چطوری خوبی ؟💕 من خیلی نگرانت بودم گفتم شاید درسات شروع شدن و رفتی:(

درسام که شروع شدن :,) ولی نههههه بخاطر نت نمیتونستم پست بذارم. خداکنه زودتر درست شه 💕 تو خوبی؟

باشهههه.منتظریممممم زودی برگرددددد

خداکنه زودتر درست شه کامل که بتونم ویدیوهارم بذارمممم *_* 💕
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Girls` Generation

فنکلاب رسمی Girls` Generation

SNSDMG TEAM

اکانت اصلی اینستاگرام
SNSDMG.team
Designed By Erfan Powered by Bayan