Girls Generation – tvN Amazing Saturday Show

fzykgnvueaalnff_3tjz.jpg

عکس های دیروز دخترا در برنامه Amazing Saturday...

297455374_581941630294711_8645534783058721954_n_skon.jpg

 

fzskivbaaaicxf__rzo7.jpg

 

fzskivbaqaex2de_hpfd.jpg

 

fztrsrkuyaeff2x_v8nu.jpg

 

fztv--cucaeava3_202g.jpg

 

fztv--dusaajbtu_chh.jpg

 

fzummbeueaasbhy_l2z0.jpg

 

fzumnc3usaetprr_w1o.jpg

 

fzxgra8uiaiwtrn_7qsr.jpg

 

fzxgsunvqae9bqc_kvtb.jpg

 

fzxl-ucveaau4g-_ds5i.jpg

 

fzxl-ulueacmi0q_acbg.jpg

 

fzzvmkgusaeypwi_i75a.jpg

 

 

  • Mina

ببخشید تاریخ این مطلب برای کیه؟ میشه ازتون خواهش کنم تمام اخبار رو پوشش بدید؟ راستش فنای کیپاپ الان فقط اخبار گروه های نسل چهار و پنج میزارن تازگیا نسل سه رو هم به زور پوشش میدن انگار میگن ولشون کن مهم نیست انگار که باید فراموش بشن چه برسه به اینکه تمام اخبار دخترا رو پوشش بدن من تازه فن شون شدم میشه اینکارو بکنید خواهش میکنم از عمق وجودم اینو نوشتم پس لطفا بخونیدش و روش فکر کنید🥲

لدفن برنامرو حتما بزاریددد

خیلی زود

واااااای پشمام مینا برگشتی؟🥲

چه موقع خوبی هم برگشتی وقتی که دخترامون کامبک دادن😭🥲

واااااای پشمام مینا برگشتی؟🥲

چه موقع خوبی هم برگشتیوقتی که دخترامون کامبک دادن🥲😭

آرههههههه 
دلم تنگ شده بود
منم با دخترا کامبک دادم 😂

خوشگلاامممم

*_*
يكشنبه ۱۶ مرداد ۰۱ , ۱۷:۳۹ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

فقط سویونگ که گروهو چک نکرده بود😂😭

خود برنامه رم میزارین؟

عالی بود 😂😂😂😂
هیو هم سر کنفرانس مطبوعاتی گروهو چک نکرده بود 😂😂😂

احتمالا بذاریم 💛

من هنوزم نمت باور کنم اینا هشت تا شدن🥲

بخاطر ما برگشتن. فرشتنننن 😭😭😭
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Girls` Generation

فنکلاب رسمی Girls` Generation

SNSDMG TEAM

اکانت اصلی اینستاگرام
SNSDMG.team
Designed By Erfan Powered by Bayan