آپدیت جدید

های گایز

دیسکوگرافی کاملا لینکاش جایگزین شد

کلیک

بازم میتونین آلبوما و آهنگای دخترا رو دانلود کنین

ترک لیست همکاری ها و OST ها کاملا گذاشته شد

آلبوم ویژه 2023 اس ام به بخش پراجکت ها اضافه شد

آلبوم Stamp On It از گات ده بیت به بخش پراجکت و استیشن اضافه شد

ریمیکس های دیپ از هیو به پست مربوط به خودش اضافه شد

آلبوم فوراور وان و ریمیکس هاش همه به دیسکرگرافی کره ای گروه اضافه شدن

  • BlackBlue Translator

میگم من تازه سوان شدم و اعضا رو نمیشناسم بنظرتون اول بیوگرافی رو بخونم بعد ام وی ها رو ببینم؟

فرقی نمیکنه عزیزم
بیوگرافی رو هنوز ما ترجمه نکردیم
ولی خب اگه انگلیسی بلدی سرچ کن بیو رو بخون عزیزم
ولی میتونی از ام وی ها هم شروع کنی
کم کم به صدا و چهره‌شون عادت میکنی میتونی تشخیصشون بدی از هم

دستت درد نکنه چقدر زحمت میکشی خدایی🥲

خواهشششش
مرسی
راستی ام ویای تی آرا رو دارم ذره ذره لینگاشونو درست میکنم
یه سریاشون درست شده
فکر کنم تا بینگل بینگل

مرسی گلم خیلی لازم داشتم میشه بیو رو هم کامل بزاری؟!!

هر چه سریعتر سعی میکنم بیو رو کامل ترجمه کنم و قرار بدم عزیزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Girls` Generation

فنکلاب رسمی Girls` Generation

SNSDMG TEAM

اکانت اصلی اینستاگرام
SNSDMG.team
Designed By Erfan Powered by Bayan